• NAUKĘ W MAŁYCH ZESPOŁACH KLASOWYCH

    Uczniowie z autyzmem i upośledzeniem w stopniu umiarkowanym, znacznym, głębokim ze sprzężeniami-klasy do 4 uczniów.

  • ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE
    • INTEGRACJA SENSORYCZNA mgr D. Bajorska, mgr M. Borodziuk, W. Andrzejewska, B. Bednara
    • MUZYKOTERAPIA mgr A. Seroczyńska
    • TERAPIA KNILLÓW  mgr J. Krzych, mgr W. Kernstein
    • BIOFEEDBACK mgr K. Dejer, mgr M. Borodziuk, I. Curyło, A. Słuczanowska
    • LOGOPEDIA mgr B. Bednara
    • NEUROLOGOPEDIA mgr A. Zielenkiewicz, mgr J. Krzych, mgr M. Gamzatov
    • ARTETERAPIA mgr A. Pelczar
    • RUCH ROZWIJAJĄCY VERONIKI SHERBORNE mgr K. Dejer, mgr D. Bajorska
    • BAJKOTERAPIA mgr A. Słuczanowska
    • TERAPIA BAZALNA mgr A. Popiołek,
    • KOREKTA WAD POSTAWY mgr M. Borodziuk, mgr W. Andrzejewska, mgr D. Bajorska, mgr P. Gracka
    • PSYCHOEDUKACJA mgr K. Dejer, mgr E. Gajewska
    • SOCJOTERAPIA mgr M. Bocheńska
    • METODA KRAKOWSKA mgr A. Zielenkiewicz, mgr J. Krzych, mgr K. Dejer, M. Gamzatov
    • METODA WERBO-TONALNA mgr A. Popiołek
    • KOMUNIKACJA WSPOMAGAJĄCA I ALTERNATYWNA wszyscy nauczyciele
    • MÓWIK wszyscy nauczyciele
    • TERAPIA BEHAWIORALNA wszyscy nauczyciele
  • WYKWALIFIKOWANĄ KADRĘ
    • nauczycieli przedmiotów
    • oligofrenopedagogów
  • SPECJALISTYCZNĄ OPIEKĘ
    • psychologa
    • pedagoga
    • pielęgniarki
    • logopedy
  • DOBRZE WYPOSAŻONĄ BAZĘ EDUKACYJNĄ

    sale dydaktyczne i reedukacyjne
    pracownie techniczne
    salę gimnastyczną
    pracownię logopedyczną
    sale do korekcji wad postawy
    pracownię komputerową
    zinformatyzowaną bibliotekę szkolną
    sale integracji sensorycznej
    sala doświadczeń świata

  • Opiekę świetlicową oraz możliwość korzystania ze stołówki szkolnej